Janne, musse eller En för alla

Elin och Jag har varit och tränat idag en sväng på gymmet Tanja vad där med, äntligen är hon hemma. Vad glad man blir när någon säger "men jag måste bara krama dig", så får man en bamsekram. Det var en sådan bamsekram Tanja gav mig.

Nu är jag däremot väldigt trött och känner bara blä, men ändå så skrattar jag när jag skriver. Det är sådana jag är inte kan man gå och tycka blä. Jag menar positivt ska det vara :) man får ju ta vara på varje dag man gar för den kommer aldrig igen, var inte det lite poetiskt kanske?

Jag har döpt om Olle, Sofia och Rebecca till fnatte, knatte och tjatte idag och själv fick jag heta Janne Långben. Namnen kom jag på helt själv jag tror ingen har hört dem förr faktiskt. jag måste leta vidare efter Kalle, Kaisa, Musse, Mimmi och Pluto så har ni några bra förslag så släng in en kommentar vet jag.

Jag tänkte att jag ska avsluta med en liten sång dem som känner den älskar nog den, en favorit i repris:
En för alla, alla för en
Om vi tappar taget så kommer vi igen
Tillsammans är vi starka framåt ska vi gå
Vi blir bara flera stora och små
En för alla, alla för en
En för alla, alla för eeeeen
En för alla uh uh

Kommentarer

sabiinee sa…
MEN DÅÅÅÅÅÅLIG UPPDATERING!
sofie sa…
jaa sätt lite fart nu jullllllleeeee!

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning