Söndag

Sitter och lyssnar på Amanda Jenssen för tillfället hon är rätt bra tycker jag, for the sun är det som spelas, för er som ville skriva upp det elelr bara lyssna på den kanske.

Söndagar brukar var urtrista men den här har ändå varit helt okej. Övningskört lite, tränat och bakat. Tänk när jag typ är 60 plus då kommer jag se ut som en rullande boll, haha. Det är därför jag tar dagarna som de kommer och kakor är ju trots allt gott, gott, gott!

Tanja fyllde 18 år igår (vad fiffigt att jag rimmade) så grattis till henne skickade ett lite meddelande och som valigt så ska vi fira henne i morgon i skolan som vi gjorde med mig i måndags, det blir mumsigt.

Sorry för er som ville ha ett skojigt inlägg det här blev ju inte så värst kul därför drar jag ett skämt:

- Vet du varför björnen sov ute i vintras?
- Nej, varför?
- Han hade tappat sitt idekort

Kommentarer

Elin sa…
Du den var Beee, gå å lägg da´ ;)
Anonym sa…
Jag fattar inte vart det rimmade ;D?
Anonym sa…
Bine, år och igår rimmar :D och elin jag hittade ingen bättre :D

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning