Körkort!


Snart kommer tea hit så ska vi ut på raggarrunda sedan ska vi kolla på herrfotboll, mönsterås a-lag spelar idag om dte är något att hurra för, jag gör det i alla fall.

Både Tea och Evvis tog ju körkort igår Grattis brudar! Mitt är på gång det med om någon månad eller två. Det är bara att köra på tycker jag.

Imorgon är det valborg och då blir det till att hälsa på mina gamla, alltså mormor och morfar, dte känns skönt faktiskt för valborg är som Elin säger "överskattat" och jag skulle inte orkat med det imorgon efter den förra hårda, men skojiga helgen.

Nähe nu får jag väl göra mig klar så jag är redo för raggarrundan :)

Kommentarer

Elin sa…
riktigt överskattat
sofie sa…
valborg är bara skit :d

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning