Långt, men värt att läsas


Det var ett tag sen sist här nu, så tjolahopp tjolohej nu är jag här igen, varsågoda och läs.

Helgen har varit riktig skoj, var dock väldigt trött på söndagen. 18-års fester både på fredag och lördag tog på mig lite. På söndagen hade jag en fet flodhäst i halsen så jag kunde inte prata, okej kanske inte riktigt men ska jag beskriva det så blir det lättast att göra det så. Tove fyllde ju 18 år i fredags så man år gratulera ännu en gång, det var en härlig fredag.

Idag är det tisdag och sista träningen med Peter därför ska jag, Bine och Sofie baka hemma hos sofie, alla som blir chockade över att vi ska till henne kan räcka upp en hand eller föresten släng in en kommentar det blir nog lättare. Kakor kommer bli mumsigt i alla fall för ser ut som ett kakmonster.

Jag ska betala pengar med för Öland och midsommar det kommer bli fun, fun. Sedan är dte bara cirka två veckor kvar till jag lämnar Sverige för en annan skönhet.

Kommentarer

sofie sa…
kakooooor :D och ta bort så att man måste skriva in dom där fula bokstäverna när man ska kommentera!
Hej hopp glad påsk eller nått
Julia sa…
soooofie kakorna blev jätte goda, det får vi göra om i ditt lilla kök :D

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning