Nora, förstora?

Jord under naglarna, såriga knän, frisyren åt alla håll och kanter och svetten droppandes från pannan. Det är så man ser ut efter en fotbollsmatch, det är så jag ser ut nu. Matchen gick inte så bra för min del och inte för laget heller, så vi får väl vara nöjda med 3-3.

Handbollsavslutning var det igår ute på oknö vid lakhamn. Det blev en Calzone som min mage tryckte i sig utan att äns tänka på att man kan bli mätt, det blev en skräckis som var värdelös och jag såg ingenting för jag hade en kudde i vägen och när jag väl såg ville mina ögonlock falla ihop, men det kan man ju inte tillåta. Vi drog ut vid klockan 1.00 på en spökrunda fats vi såg inga spöken så det blev väl snararen nattrunda men både skåpbil och ben. Det kändes lite som att bli smugglade när man satt där inne i skåpbilen utan att se ett skvatt. Fast lever gör jag ändå även om är trött eftersom jag under helgen bara fått 8 timmars sömn sammanlagt om man inte lägger till middagen som jag sov idag på en och en halvtimmes cirka gurka.

Fredags var det utgåg med Emmelie och Emmy, det var mycket skoj även om det blev en del stress.



Alla barnen använde BH utom Nora för hennes bröst var förstora

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning