Påsk


Jag sitter just nu i den fantastiska skolan och bara väntar på mitt härliga lov, skickade in min finaste gen-etik uppgift f en stund sen. Undrar om den är så bra som jag tror men man ska ju inte vara negativ.

Det är påsk nu med för er som inte vet varför man firar påsk så är det för att Jesus dog och uppstod, inte för att påskharen kommer med godis även om man önskar det. Sedan kommer de där små söta barnen och tigger godis som jag gjorde när jag var mindre. Jag glömmer aldrig när jag och Elin gick påskkärringar när vi var mindre och vi gick till en gammal tant som var senil hon pratade om samma tavla hon hade hela tiden och sa samma sak om den. Men vad gör man inte för att prata med gamla tanter dem är ju trots allt rätt söta.

Jag funderar på om jag ska ringa Ella en sväng idag med var ett tag sen jag såg henne nu känns det som, saknar henne lite med. Tänkte att vi kanske kunde tvinga hennes söta små systrar att gå påskkärring, haha. Nej skämt och sido vi märker vad jag hittar på.

Nästa gång ska jag försöka hitta på ett roligare inlägg, YEAH dte gillar ni.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning