Happy Happy girl


Idag är jag en mycket gladare tjej än igår, jag gjorde orienteringen med mina söta små klasskamrater Alisa och Rebecca och det gick i alla fall gaska bra för oss. Rebecca och jag gjorde lite olika pratramsor iskolan så det lättade upp min dag, mamma köpte en jeansjacka till mig, jag ska förmodligen till Kalmar på en repa med mamma imorgon och Sofie och Bien lättade upp min stämning på fotbollsträningen. Det gjorde mycket att Bine bara kom dit faktiskt eftersom jag saknat henne där en aning och även att dem nog inte ens tänkte på det själva så fick dem mig happy, happy.

I'm a happy happy girl with a happy happy smile. Imorgon har jag bara en lektion sen körlektion det känns väldigt skönt. Nämen nu måste jag nog dra in i duschen så jag är lite fräsch när jag ska sova sen. Jag hade hoppats på Fråga Olle ikväll med men det får vänta tills imorgon.

Kommentarer

sabiinee sa…
Så bra att vi kunde glada upp dig :P
Julia sa…
ja det tyckte jag med :D undra hur jag ska klara mig i Sydafrika utan er stora starka brudar vid min trogna sida ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning