Match och körning

Idag har jag övningskört och gjort körkortsteori. Det kunde jag behöva så jag får in lite teori i huvudet, frågan är då hur man ska komma ihåg alla vägmärken utantill? Aja jag kom i alla fall hem vid klockan 17.00 cirka. Sedan drar jag och tittar på lillasysters match och dem vinner för ovanlighetens skulle med 2-1. Det var bra måste jag säga, Senada var där med så pratade med henne lite och åt chokladbollar som jag hade bakat och tagit med mig.

När matchen var slut ville jag titta i hamnen lite så då gjorde vi det och gungade på den speciella gungan där Denis låg, så vi gjorde han sällskap. Han gick senare så då satt vi där och pratade bara allmänt med strunt och så cyklade vi till banken och sedan blev det henfärd.

Så nu har jag och Agnes spelat lite eye toy, varm blev man men skoj var det.

Jag ska ändra min text lite har jag hört för vissa ser inte var det står, stämmer det ;)?

Kommentarer

sofie sa…
nu ser man prima ;)
Julia sa…
vad bra sofie, tummen upp på det då :)

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning