Ny duschad och klar, jag står just nu och steker köttfärs. Ja, tacos ska det bli jag har börjat lite smått med att skära tomaterna med. Livet leker otroligt mycket just nu allt känns så himla underbart för tillfället. Jag tänkte på Elin lite idag med min bästa vän sedan lekis. Lite tvister har vi väl haft men absolut inga stor bråk vi vet vart vi har varandra helt enkelt och hon är bäst skulle jag vilja påstå.

Det konstiga är att jag som alltid vill göra fullt med saker har inte gjort mycket idag. Jag vakande och hörde regnet och tänkte, idag blir bara en hemma dag. Så jag gick upp bakade scones och tittade på någon träningsvideo som jag hittade. En VHS faktiskt kan ni tänka er sådana används inte mycket nu i all vår modernhet. Jag har ju i och för sig packat också men det var bara skönt allt har gått så lätt idag på något sätt.

Jag känner att jag bara sprutar av glädje. Jag älskar alla jag har i min omgivning, jag läser en bra bok, jag ska förmodligen till Brasilien och körkortet är nära. Allt är på topp helt enkelt sedan att man har sommarlov gör saken bara ännu bättre. Gud, vad livet är gott!

Nu ska jag snart pallra mig till fantastiska Ella men först blir det lite käk, mumsigt.

Kommentarer

Elin sa…
bäst var det rätta ordet ;)
<3
Tittar in och önskar dig en underbar midsommar!
Kram!
Julia sa…
tack det samma :)

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning