Skolavslutning och annat skoj

I går var det då skolavslutning så idag har mitt sommarlov börjat, dock har jag varit sjukt trött.

Vi sjöng på skolavslutningen i kyrkan och det gick bra tycker jag allt himla skoj var det i alla fall. Efter det blev det fika med Tanja, Rebecca, Alisa och Jenny. Jag kommer sakna er tjejer och sedan kom Bea och Anna.C och hälsade på oss. Bea hade tagit körkort med, grattis. Det var i alla fall en rolig fika vi tog, om man nu kan skriva så. Sedan tittade jag lite på studenten och efter det åkte vi i familjen hem till Anna och Ingrid för att fira deras student. Sedan bar det av till Kalmar med Tanja och Alisa till Tanjas systers lägenhet där vi gjorde oss i ordning inför utgång. När vi väl var klara och kom in till staden var det über mycket folk ute så det blev att köa för att komma in på utestället Vallen. När vi väl var inne hade vi sjukt roligt, eller jag hade det i alla fall och vi dansade runt till främling, you spin my head right round och kom igen lena. Ingen av oss drack särskilt mycket heller vilket kändes skönt jag drack i och för sig ingenting så inga onödiga pengar gick dit. Vi cirka 1.45 på natten så drog vi till café corner och åt mat vilket jag hade längtat efter sedan klockan 23. Väl hemma i Tanjas systers lägenhet somnade jag och Tanja gott medan Alisa åkte hem. Var dock tvungen att gå upp vid halv 10 i morse eftersom jag skulle ha körlektion.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning