vad är jag för människa?


Just nu ligger jag faktiskt och funderar på den frågan. Så nu tänkte jag dra en visa om hur jag tror jag upplevs sedan är det säkert folk som har synpunkter om det här och då får ni väl lägga en fin kommentar, om kommentarer är fina vill säga.

Jag är nog en människa som upplevs ganska snäll och blir inte ofta arg utan i så fall mest sur vilket kanske inte är en fördel. Det är bättre att bli arg och sedan är det borta en att gå runt som en surbubba. Jag vill alla väl, kanske lite för väl vissa stunder. Folk upplever nog mig oftast som glad fast ibland munter jag tror inte det händer ofta att jag upplevs som ett mellanting. Antingen är jag glad eller så är jag munter. Jag försöker vara positiv men när jag spelar matcher och det går dåligt för mig så kan jag nog bli ganska negativt. Vilket jag mer än gärna vill ändra på. Något jag hör väldigt ofta är att jag är frågvis. Det kan jag hålla med om jag är nog det för att jag är väldigt nyfiken. Jag älskar att prata när jag är bland människor även om inte dem runt omkring mig inte tror det. Fast jag ställer mig inte i vägen om någon försöker ta all uppmärksamhet utan då får dem göra det. Jag har svårt för att sitta still och jag vill att det händer någonting hela tiden annars blir jag rastlös. Även om jag ibland bara vill skrika så gör jag inte det utan tar det istället inom mig och blir sur, ledsen eller drar till med ett stort leende. Jag bjuder på mig själv oc jag gillar det. Jag är en väldigt självständig person som går den vägen jag vill och gör det jag vill göra och jag känner mig trygg med mig själv även om livet ibland känns som en bergochdalbana men vilket liv är inte så?

Så nu har jag varit lite egocentrisk :)

Kommentarer

Elin sa…
haha din lilla egoist ;)
Men det stämmer ska du veta, mycket snäll ocg vill alla väl, kanske lite för väl xD
Och vem är inte negativ på planen?! :P
Julia sa…
haha, dte är ju bra att du tycker det :) Jo det är rätt många som är negativa fast man borde väl inte vara det :P Och egoist, javisst :D

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning