Apor


Nu ar jag framme i Brasilien och Araçatuba. Resan gick bra forutom att jag i Rio de Janeiro fick det helt kaos, jag skulle darifran resa helt sjalv eftersom Hampus som jag reste med som forovrigt var trevlig motte sin familj dar. En gubbe skulle hjalpa mig sedan ville han att jag skulle betala pengar till honom men jag fixade sa jag slapp. Jag borjade tjuta dar ocksa eftersom allt blev sa stressat och klockan var da 12 svensktid och jag hade rest sedan klockan 5 man ar inte sa pigg da precis. Darfor var det skont att familjen som sedan motte mig var helt gudomlig och jag trivs riktigt bra. De hade gjort en skylt till mig dar det stod valkommen Julia, sa himla sott.


Idag har jag fatt en kudde och ett skrivbord sedan har jag sett min skola och lite sadant. Jag har aven varit och kikat pa vilda apor sa himla gulliga var dem.

Kommentarer

Anonym sa…
Bra fixat att inte betala gubben! :-)
Ha det bra.
/Jimmy
Anonym sa…
Darling, du är bra:) du klarar allt <3
//Ella

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning