Helgen och avfärden



Jag har haft en mycket mysig och skoj helg. Mamma och jag drog till Kalmar i fredags och fortsatte sedan upp till böda. Med andra mammor på kvällen blev det musik och dans med alla mammor. Frågan är om jag försöker sätta in ordet mamma i varje mening. På lördag kom Elin och Marie och då blev det stek för hela slanten, gutt var det också. Kvällen blev dricka och lyssna på musik och gå och lägga sig. med tanke på att min ögon höll på att falla ihop även att jag sov i sköna solen.

I söndags vaknade vi med sol så det blev stranden igen och sedan drog jag och Elin vidare till After Beachen i Borgholm och träffade resten av godingarna. Det blev också sista dagen ett år framåt nu som jag träffade dem. Lite sorgligt, men kommer bli desto roligare när vi träffas.

Idag har jag blivit intervjuad av tidningen angående min resa så har jag pratat med Angelica och Sofie och sagt hejdå till dem. Jag fick ett urgulligt sms av Lina också, vad glad jag blev och jag komemr sakna alla så otroligt mycket. Jag ska vara på kastrup vid klockan 05.15 i morgonbitti så därför bär det av till Malmö idag.

Kommentarer

sofie sa…
du får ha det bäst i hela världen :) <3

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning