Kläder och mormor och morfar

Nu har jag jobbat klart för denna sommaren då. Det känns rätt skönt och nu är det bara att se fram emot allt skoj som kommer. I morgon bär det av till mormor och morfar så stannar jag där tills på torsdag högst upp på listan är att köpa en portugisiskt ordbok när jag kommer dit.

Idag blir det bara till att packa lite inför morgondagen men också rensa hela min garderob och det var ett antal mer kläder jag hade än vad jag visste om. Så nu måste jag prova och slänga sådant som jag inte använder. Jag är inget bra på det där med att prova och slänga för jag tänker alltid ja men den klänningen kan jag ju ha någon gång eller dem byxor vill jag säkert använda snart. Fast så blir det ju givetvis inte så ligger det bara där sedan och tar plats.

Kommentarer

Elin sa…
det är du nog inte ensam om ;)
Julia sa…
nej, jag kunde ana det, haha ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning