Mammadag

Idag har det varit en mamma- och Juliadag. Mamma sa till mig att hon gärna vill rå om mig idag med tanke på att det bara är en och en halv vecka kvar till jag åker till Brasilien och hon är borta veckan som kommer. Så först handlade vi lite nödvändiga saker på IKEA och mediamarket sedan blev det Öland och sola och bada. Jag trodde inte solen skulle ta så mycket på mig men nu känner jag att jag bränt mig lite. Hur som helst var det i alla fall härligt att jag äntligen fick uppleva strålande sol och bara njuta av det härliga vädret.

Ikväll blir det nog min bästa Ella ett tag men innan dess blir det mat för jag skulle kunna döda för mat just nu.

Jag känenr att jag borde uppdatera lite bilder, men det kommer.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning