Resekamraten fungerar fint :)

Sotter justnu hos mormor och morfar och vi ska äta lite. Sedan ska jag gå och klippa mig, vilket känns mycket nödvändit så det ska bli skönt att få bort massa hafs från huvudet.

Igår var vi och träffade han som jag ska resa tillsammans med från kastrup till Brasilien och tänk nu är det mindre än två veckor kvar. Så himla skoj, jag bara sitter och räknar ner. Tillbaka till ämnet killen verkade trevlig så det blir nog ett bra sällskap på resan.

Jag har handlat lite här också bland annat skor men och lite annat. Badat gjorde vi lite igår också, det var skönt. Det är skönt att vara här och komma bort hemifrån en stund och på sommaren är ju Varberg en sådan fin stad.

Kommentarer

sofie sa…
tack för den dissen ;o
Julia sa…
vilken diss? Att det är skönt att komma bort? Jga menar ju inte ifrån er just det är bara skönt att vara borta för att då kunna längta tillbaka. Jag diggar er det vet du :D
sofie sa…
menar att du sa att vi skulle klippa oss samtidigt ;)
Julia sa…
Jaha, okej du menar det. Förlåt jag glömde faktiskt det, men jag kan följa med dig som personligt stöd :)

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning