andra familjen

Ikväll har vi varit hos min andra familj eftersom mamman där kommit hem nu. Hon är jättebra och sa till mig att hon alltid velat ha en dotter så jag komemr inte få åka hem. men det var ju mest ett skämt. De har en jättesöt hund också. Eftersom inte föräldrarna kan prata engelska så satt jag där med mina tvillingbröder i den andra familjen och deras två vänner och tittade på svary movie 4, dubbad dessutom men det funkade. Mamman i andra familjen kan i alla fall förstå engelska så det känns ganska bra.

Som ni märker kan jag skriva å ä och ö nu. Vi var nämligen och fixade så jag kan använda min dator på internetet här. Det känns ganska skönt för då har jag bilderna på samma dator så då blir det lättare att lägga in dem. Jag har lämnat inte min telefon också , så att jag kan sätta in ett brasilianskt kort i den.

Kommentarer

Anonym sa…
du måste komma hem till din riktiga mamma annars blir hon så ledsen. sms gärna din mailadress till du vet vem. I´m on now
Julia sa…
Jag kommer hem, men det är ju bra att jag trivs här i alla fall :)

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning