Bio

Igår var det ännu en skoldag och vi missförstod varandra om när jag slutade så jag fick sitta där och vänta tillsammans med någon trevlig kille som inte fattade vad jag sa. Fast som tur var hade jag ordlistan med mig så då gick det att kommunicera lite smått. På kvällen var jag på Rotary möte och de pratade om lite möten som vi komemr ha till helgen och att jag måste fixa mitt visum hos polisen så snart jag kan.

Idga har jag också varit i skolan var jättetrött idag och alla sover ju på lektionerna så dem sa till mig i klassen men sov. Du kan göra det, fast det gjorde jag inte. Men har sovit lite nu istället jag har ont i halsen idag och mår helt konstigt, men går väl över. Det regnar här och åskar, det gjorde det inatt också och igår blåste det mycket så då gick strömmen i hela staden.

Ikväll ska jag gå på bio med några tjejer här fast jag vet inte vilken men det blir nog bra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning