Fisk


I går fixade jag min telefon så nu kan jag ringa här köpte även ett block så jag kan börja öva lite portugisiska. Jag kan i alla fall säga Jag heter Julia nu. Min första mening skulle man kunna säga. Jag känner mig ungefär som en tvååring som inte kan prata och inte förstår så mycket.

På kvällen igår var vi ute med en vän till brorn här och åt mat, det var gott. En ceasar sallad tog jag. Nästa vecka kanske jag får flytta till min andra familj i en eller två veckor för brorn här ska nog opperera sitt hjärta i Sao Paolo och då blir jag själv här annars. Men vi får väl se hur det blir.

Idag ska vi i alla fall ut och fiska, undra vad man kan få för fisk här. Det är sådant som märks.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning