Fiske

Det blev inget fiske i går så vi ska göra det idag istället. Vi var istället och häslade på den tredje familjen jag ska bo hos där blir jag ensamt barn och paret är ganska gamla men det ska nog gå bra.

På kvällen igår var jag och tittade på när dem spelade fotboll. Man kan ju säga att dem är bätre än oss i Sverige i alla fall och ändå så var det bara sådana som spelar för skoj skulle och inte tillhör någon klubb. Jag var riktigt trött igår så somnade rätt tidigt.

Det är lite skillnad här med bil och så bland annat använder ingen bilbälte och man får ha tonade rutor både ram och bak på bilarna här. Såklart är jag duktig och använder bilbälte, så du behöver inte vara orolig mamma ;)

Vi har nu precis skjutsat bröderna i andra familjen till deras farm som dem har och innan dess fick jag choklad hos den andra familjen, mumsigt det var ju ett tag sedan man åt det.

Den andra familjen har en jättegullig hund som verkar gilla mig hon har en rosett i varje öra med. Jag ska försöka få en bild på henne nästa gång.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning