Helg

Jaha, idag har jag varit och handlat lite kläder och skor med mamman här sedan firade jag en som fyller år. Jag har varit på sju kalas nu och jag har varit här i 5 veckor, det är inte dåligt det. Ikväll ska jag gå ut med den Ungerska utbytesstudenten och hennes värdsyster, jag hoppas dte blir trevligt.

Just nu vill jag ha lödsenordet till min icabank efter som pappa glömde skicka med det, så när han ser det kan han ju skicka ett lite sms. Förmodligen lär han ju inte se dte för än imorgon men jag får väl ta den smällen.

Igår var vi ute med klassen, det var himla skoj en av killarna är som mig där, det vill säger bjuder på sig själv. Jag saknar att ha Rebecca lite i skolan för hon och jag hittade alltid på massa roliga, udda saker. Som att sitta på skåpen, klättra på taket och springa runt skolan. Fast det går fint här ändå. Vi tog en del bilder igår på seriösa och oseriösa, skoj skoj. Man ka ju hoppas på at det är girlsnight på Calipso idag så vi komemr i gratis, tjollahopp på er.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning