Kristna

I gar var vi ute har men forst at vi mat med hela slakten. De ar ganksa kristna har sa dem ber innan maten och gar i kyrkan varje sondag. Sa i gar innan vi at med slakten sa bad alla tillsammans det kandes lite lustigt men det ar ju en ny upplevelse. Det kanns i alla fall skont att dem sagt till mig att bara for dem gar till kyrkan behover inte jag gora det om jag inte vill, men jag tror jag ska folja med och se hur det ar i alla fall.

Aja nar vi var ute i gar var val helt okej dock kanns det lite jobbigt att jag inte fattar vad dem sager. Fats oftast oversatter dem sedan till engelska, men anda. Fats det fixar sig nog jag ska borja ova lite tankte jag och nu kan jag nagra ord i alla fall. Sa dte kanns som det lite framat.

Ikvall ska vi nog ata nagot som ska likna tacos jag far val se vad jag tycker, sedan kanske vi gar ut igen. Min andra familj ar ratt rika sa dar lar jag ju bli bortskamd i alla fall, men tanke pa att de har en hushallerska.

I dag har jag foresten varit pa zoo och bade satt flodhast, lejon och pappegojor. I och for sig har vi ju en pappegoja har, men i alla fall :)

Kommentarer

Elin sa…
Ska du äta tapas mån tro? ;)
Julia sa…
Jag vet inte var det va for vi at pizza istallet :P

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning