Kallt?

Jag slapp kyrkan igår vilket var skönt, i och för sig måste jag ju inte följa med dit. Fats det känns som en bättre idé än att bara sitta i huset och glo helt själv. I alla fall jag slapp den eftersom brordern här har fått ögoninflamation så då stannade han hemma. Så idag har vi varit hos läkaren med honom hos två läkare till och med eftersom han blev iväg skickad till en annan läkare drån den första. Efter det åkt vi till ett fik och åt lite och sedan hem så kom det någon tjej som ville träffa mig och se vem jag var. Hon var trevlig och kunde engelska så det var plus på det.

Ikväll ska vi till min andra familj, jag och brodern här. Jag ska föresten inte åka med dem till Sao Paulo utan jag åker med min första familj dit istället eftersom dem ändå ska dit eftersom de ska checka hjärtat.

Det är kallt här idag tycker dem som bor här. Kallt innebär alltså 20 grader ungefär, okej kanske 17 grader. det vill säga nästintill svensk sommar. Svensk sommar är väl lite varmare men ändå. Fats jag glömde dte är ju faktiskt vinter här nu. Om det är kallt här nu vad är det inte om man jämför med Sveriges vinter då?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning