Missforstand

Idag gick jag upp vid 5.30 eftersom mamman har sa att jag skulel det for pojkarna skulle till skolan. Nar jag kom upp visade sig att hon bara hade skojat med mig och trodde att hon hade sagt det till mig. Hon kande sig jattedum sa nar vi hade skjutsat pojkarna sa gick jag och la mig igen och sov till 10. Sedan akte vi ut och kopte tyg till soffan som hon ska kla om eftersom familjen flyttar till en ny lagenhet snart. Jag valde tyget och hon gillade det, hon ville ha ett ljust sa det ar ungefar i den fargen som elin och dem har pa sina soffor for er som vet det.

Efter detta har vi varit hos pojkarnas kusiner och han hade med varit utbytesstudent ett ar fast i USA sa pratade en del med honom om hur det var och sa och vad jag tycker hittils. Under kvallen som har varit nu har vi bara busat med de sota ungarna som ar har och nu tittar vi lite pa tv sedan ville den lilla tjejen att jag skulle lasa for henne, pa engelska ar boken sa jag forstar den. Det ar Nicke nyfiken sa det blir som barndomsminnen kommer tillbaka. Aja nu ska jag enjoya de andra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning