Rotary mote

Idag gor jag inte sa mycket. Ikvall ska jag i alla fall pa Rotary mote och kanske laa mig en snabblektion i portugisiska med vi far val se. Jag ska i alla fall fa pengar idag ungefar 400 kronor i manaden far jag det ar inte sa mycket men jag klarar mig val forhoppningsvis. Manniskorna har tycker att jag ska ga till lakarna har och visa upp mitt ben. Men jag kanner inte riktigt for det sa jag tror inte jag gor det.

Brodern har har ogoninflammation och kan darfor typ inte se nagonting och eftersom jag mest hanger med honom sa ar vi hemma nu. Mamma ar hos nagon vaninna sa nar hon kommer tillbaka ska jags e om vi inte kan aka och kopa skor. Om ajg inte vantar till imoron for da aker vi ju till Sao Paulo. Aja det blir nog bra, ar lite trott idag eftersom jag vaknade av att nagon holl pa att banka sonder huset, eller kandes sa i alla fall men jag tror det var snickare.

Kommentarer

Kaisa sa…
Hej Julia!

Skulle bara vilja att du skrev din adress till Ella så Erica och Agnes kan skicka sina mycket fina kreationer till dig. Nu hoppar dom stuttsmatta och är faktiskt fortfarande sams. Vädret är lite till och från, men det har faktiskt inte ännu kommit ngt regn, måste nog ändå skynda mig på för att ta in tvätten.

Må så gött många varma kramar
Kaisa Erica och Agnes
Julia sa…
Hej hej :)

vad kul att du skriver och läser om mig det hade jag inet räknat med. Självklart vill jag ha deras fina handgjorda smycken för dem är ju mina favorit ungar. Jag skickade adressen till Ella också så fråga henne så får du den.

Massa kramar till er där hemma :)

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning