Sjuk

Bion igår var väl ganska bra det var någon skräckfilm fast den ar inet så läskig och den var på engelska. Efter den åt vi lite sedan blev det hemfärd.

Idag har det varit skola och jag mår inte så bra idag är sjuk skulle man kunna säga. Man blir ju inte piggare av att det åskar och regnar precis fas jag har sovit från klockan 4 tilll klockan 6 nu så det det känns liet bättre i alla fall. Jag tror att jag ska äta lite också så ska nog det här gå fint.

I skolan på fysik lektionen började hela klassen att sjunga efter läraren som sjöng något om energi och tememperatur helt mysko men rätt skoj i alla fall. Mattelektion var ganska lätt dem gjorde sådant som vi gjort för två år sedan och historian fattade jag inte så mycket av men det kommer väl.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning