Guess who's back, back again. Jag nu blir det bloggskrivade dåva, jag tror det var tanja som lärde ig frasen i början, min knasiga tjeja saknar henne. Aja nästa vecka är vi lediga fast vi måste gå till skolan och göra ett prov som är på engelska men annars kommer den veckan bli fiiiin. Jag vill även påpeka att denna veckan är ju inet dålig men ledighet är ju som pricken över i:et och stjärnorna på himlen och vad man nu brukar säga.

I tisdags var jag hos Bianka och hon fixade mina naglar till prima skinka så nu vill alla titta på dem. Så ja det uppskattades mycket sedan blev det basket fast det var mest fysträning men det satt fint efter alla goa kakor och tårtor jag äter här. Sedan blev det hem och sussa kudden, sött sött sött.

Vakna klockan 06.10 varje morgon är alltid gutt också och sitta och glo på en lärare som man inte förstår så mycket av vad han/hon säger. Men ja det går ju framåt i alla fall när mamman här pratar sakta till mig så förstår jag faktiskt nästan allt och även jag kan ju bre på med ett par fraser nu. Vilken succé för den svenska blonda flickan. Efter att tittat på läraren några timmar och pratat med Bianka, sjungit lite och ritat på klasskamraterna (ja dem ritar tillbaka) så bra det hemåt. Sov och åt lite (det tar på en att rita på klasskamrater) sedan blev det ut och gå med mamman här och hundarna. Sedan göra egen juice i juicemaskinen och äta chokladkakan och den goda efterrätten, minns inte namnet.

Idag blir det basket och jag ska gå dit själv, jag tror jag kommer gå rätt annars får jag ju en lite extra promenad bara.

Kommentarer

Anonym sa…
Gottegris, tänk på figuren. Dra inpå chokladen och var nätt med efterrätt :-)
Annars blir det bestraffning med att lyssna på extralektioner med lärare som du inte förstår, hahaha
Hlsn Moffa

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning