Helg igen

Jaha, helgen har redan gått då. Ibland tycker jag att det går lite för fort framåt. Helgen var i alla fall underbar som vanligt.

I fredags var jag med mamman här och handlade lite kläder till billiga priser och sedan blev det att titta på en ståuppkomiker med klassen. Man kan väl säga att för mig var han den tråkigaste ståuppkomikern jag har sett och det beror inte på skämten. För dem förstod jag inte det var väl lite för snabb portugisiska för mig jag fattade väl ett och annat ord kanske. Efter det gick vi och åt var hemma ganska tidigt, runt tolv ungefär.

Tidigt var väl bra eftersom jag skulle upp och hjälpa andra familjen att flytta. Det tog hela dagen och vid 18.00 var jag hemma igår helt utmattad. Mamman där hade så otroligt mycket kläder som vi skulle hjälpa till att få in i garderoben allihopa. Men vid 18.00 var allt fixat med kläderna och möblerna ska inte in för än på måndag. Lägenheten är otroligt fin och ligger på 13:onde våningen. Det blir prima för mig när jag kommer dit, fast det är prima här också. När jag väl var hemma blev det duschen och sedan ut med Dessire som bor på samma gata som mig. Det blev Quttro och sedan Calypso och dans. Vi kunde väl dansat lite mer än vad vi gjorde kanske men annars var det finfint. Sov hos Dessire också och åt god Lasange där idag innan jag pallrade mig hem.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning