Kalas forjamnan

Sa idag ard et onsdag och min mamma fyller ar har ringt en snabb svang till henne och sagt grattis.

I gar hande det mycket saker. Jag och Bianca och Gabriela hangde med hem till Sara och at lasange och drack saften ur en kokosnot. Det var en upplevelse for den svenska flickan som aldrig har druckit direkt ur en kokosnot for. Med stora ogon drack ur sugroret och at nagon konstig frukt till som smakade fin fint.

Efter det blev det idrottslektion och volleyboll och sedan ga till frukttradet som bar "amora" det var en god frukt som gjorde en helt bla om borde hander och lappar. Busig som jag ar malade jag de andra i ansiktet med den blaa fargen och snart tog alla efter den svenska flickans exampel. Men ingen har val dott av ett blaansikte? Efter det blev det hem till Bianka for att hon fyllde ar sa jag bada ben och har i poolen eftersom det ungefar var 30 grader varmt och sprang runt kring poolen och alla skrattade gott at mig som vanligt. Bianka lagade Ungerst mat till oss ocksa som var jatte gott. Nar jag val kom hem blev det en snabbdusch och snabbpackning eftersom jag fick reda pa att jag skulle bo hos andra familjen tva natter for hon skulle till Sao Paulo. Nar jag val kom dit skulle vi pa kalas och jag hade fem minuter pa mig att byta klader. Kalaset var fint med mycket mat och tarta aven att det kandes som jag atit hela dagen.

Idag gick jag hem fran skolan formodligen at jag val lite for mycket igar kanske for jag hade jatteont imagen och det kandes som jag skulle spy. Jag har sovit 6 timmar idag och det ar val nagolunda battre men fortfarande inte bra. Fast jag hoppas pa att kunna ga till skolan i orgon. Da lar jag ju i alla fall vara utvilad om jag kan somna inatt da vill saga.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning