Rader eller text?

Inspiriation til att skriva den kväll har jag väl inte så mycket egentligen. Fast tänk om jag inte minns just denna dagen när jag kommer hem, det vore ju bedrövligt. Därför lägger jag in några rader.

I går hände inte allt för mycket det blev mest skola om jag minns rätt.

Idag, (tisdag) ja, det var måndag igår, så blev det först skolan och efter skolan hände världens grej. Två killar i min klass slogs (så moget, om man vore tillsammans med en av dem alltså). Den ena killens mamma började gråta och den andra killens mamma brydde sig nog inte så mycket av mina ögon att döma, men nog om det. Efter det blev det hem slänga i sig mat och ta skjuts med Sara till idrottslektion, vi spelade basket och lekte lite olika leker. Efter det blev det vidare til basket träningen men innan dess käkade vi amora och någon annan frukt som är ny för mig. Den smakade förövrigt godis men kan inte komma på vilket bara. Amora börjar bli övermoget nu eftersom värmen börjar komma. Fast idag var det rätt kallt, alltså typ 18-20 grader (jag hoppas ni är avundsjuka) för jag skrattar inombods.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning