Träning kan vara skoj

Då var man hemma från andra familjen då. Jag kom egentligen hem till den första familjen igår men orkade inte skriva då. Jag gillar verkligen den andra familjen och mamman sa till mig att om jag vill får jag gärna stanna hela tiden hos dem när jag väl flyttat dit. Det vill jag gärna men vi får väl se vad kontaktpersonen tycker om det, fast det tar vi då.

I torsdags hängde jag och Bianka med på Saras basketträning och tränade. Det var jätteskoj tyckte jag så jag ska nog följa med henne på tisdag också om det går bra för familjen här. Det var skönt att springa av sig lite igen eftersom jag inte gjort det ordentligt nu på ett tag, så jag var verkligen sugen på det. Det kändes riktigt härligt att köra alla de där övningarna vi gjorde på handbollen i januari med snabba fötter, höga knän och så vill säga som jag då hatade. Efter träningen blev det en snabb dusch och sedan ut och äta med mamman i familjen och hennes gaykompis och hans pojkvän, dem var trevliga. Pojkarna sov hos sin pappa den natten och mamman skojade lite med mig och sa nu känns det väl skönt att du kan klä av och på dig kläderna som du vill nu när det inte är några pojkar i närheten. Ja, det kändes faktiskt ganska skönt eftersom jag sedan jag kom hit har behövt tänka på att stänga dörren låsa toaletten och så vill säga.

I går (fredag) kom då första mamman hemifrån Sao Paulo så hon hämtade mig och pojkarna i andra familjen och skjutsade oss till andra familjen. Där åt vi lite mat sedan blev det gymmet och säga hejdå till andra mamman eftersom hon nu skulle åka till Sao Paulo. Gymmet blev ett riktigt träningspass eftersom jag var ny så hade jag en instruktör som visade mig hur olika övningar skulle gå till. Jag körde alla muskler i hela kroppen tror jag och det tog väl ungefär en timme plus att jag gick/sprang en kvart. Ja, och man kan väl säga att det känns i vaderna idag efter dem 80 tåhävningarna som jag gjorde men passet var superkul.

När vi väl var hemma blev det mat sedan hällde jag vatten på den ena brodern. Så var vattenkriget i gång, men skoj var det. Sedan hoppade den andra brodern ut i blommorna på balkongen så vi skulle då trycka på vattenspridaren där. Fast då halkar den andra brodern i vattnet som jag hält över honom tidigare och gud var jag skrattade. Fast jag kände mig lite dum eftersom han fick lite ont fast efteråt skrattade han mest och sa han kommer få igen sin hämnd. Sedan kastade dem lite böcker på mig och efter det var det hem till den första familjen igen.

Brodern här kom hem ifrån Sao Paulo så på kvällen var jag ute med honom och hans vänner och ikväll ska vi ut igen. Jag känner mig lite nere förtillfället av olika anledningar men jag vet att det kommer gå över om några dagar.

Kommentarer

Anonym sa…
Cherio Julia, upp med hakan. Det går över och livet leker vidare.
Morfar

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning