hejsan mina nära och kära och alla utomjordningar.

Livet rullar på här och nu ligger vi bara fyra timmar efter Sverige tidmässigt. Efter som det nu börjar gå mot soooooooooommar här (jag vet att ni är avundsjuka). Helgen har varit fiiiiin var på något ställe med brodern och hans vänner igår, mycket trevligt må jag säga. Dansade loss ordentligt och jag mår toppen idag men har mest släppat. Jag tittade på basketmatch också efter det gick vi till Saras nya hus som hon ska flytta till i december. Där dansade vi loss på taket och balkongen och sjöng en del nrä Sara hjälpte till att städa lite.

Så nu har jag ett par goa filmer, imorgon är det skola igen och det känns ju lite lustigt men det kommer bli tjockt nice

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning