I går blev det träning och hem till Bianka en sväg för att hämta min väska som jag lämnade där i söndags. Efter det blev det rotary möte och Sara hängde på eftersom det visade sig att en av killarna som är på baskets pappa är president för våra rotaryklubb. Både bra och dåligt med det kanske, men killen är i alla fall en skoj prick.

Idag har vi varit och tittat på Ice age 3 men basketklubben och snälla som dem var så fick vi engelsk text till. Jag och Sara tittade lite på när dem andra tränade sen blev det hämtåt.

Jag satte mig vid datorn och kände mig lite nedstämd fast jag vet inte varför för dagen har varit toppen, men man får ju sådana stunder i bland. Sedan kom i alla fall mamman här in och frågade om jag kunde stryka mina kläder och konstigt nog fick det mig på jättebra humör. Jag och mamman förde en konversation och jag förstod näst intill allt vad hon sa och det gick riktigt bra för hon förstod mig också. Det var skönt att prata av sig lite med en vuxen människa som på något sätt förstår en på ett annat vis.

Tänk vad en strykning kan göra susen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning