I morse nr jag vaknade hade jag sjuuukt ont i benen jag och dem kändes som spagetti. Det var så liet igårkväll också men i morse nära jag vaknade gjorde det riktigt ont. Aja upp till skolan och väl in fär undrade nog folk om jag skitit på mig eller något sådant. Efter första rasten släpote det jag vet inte om det var på grund att att jag åt den där macken. Men jag hade ju ätit frukost innan aja skönt var ju det i alla fall. Benontet beror väl förmodligen på basketen (men är inte jag vältränad?) och för lite sömn kan väl ha stor inverkan och vem vet kanske att jag går på allt och aldrig vilar en minut. Så idag efter basketträningen när Sara frågade om jag ville följa med henne och hennes mamma på någon grej, så sa jag faktiskt nej (vilket rim jag fick till). dels för att mina ben är så trötta men även mitt huvudet är rätt borta. Så det känns faktiskt otrlogt skönt att bara sitta hemma och ta det lugnt.

Mitt paket från Sverige, med svenskt godis och mina kläder som luktar svenskthem kom idag. Jag fick även ett fint brev av familjen. Det är sådant som gör en liten starkare här borta på andra sidan. Ett brev som värmer och marabouchoklad, myyyyyys

Kommentarer

Anonym sa…
Historien om ont i fötterna påminner om mannen som vaknade och hade ont i fötterna, tills han upptäckte att han låg skavfötters. Det var huvudvärk! :-()


PoK MoFa

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning