Idag är en riktig tankedag, jag bara tänker på allt och inget. Det känns lite som de här tre månaderna jag har varit här nu börjar komma ifatt mig. Just denna dagen kommer alla känslor och tankar ifatt. Fast det är bra att ha sådana dagar ibland man behöver det för att på så sätt kunna komma tilbaka dagen efter.

Dagen började inte så bra heller med tanke på att jag försov mig och i skolan idag har jag bara varit i mina egna lilla värld. Så klart har jag pratat med de andra och skrattat med de andra men ändå kännt mig ganska lost. Det är rätt skönt att skriva av sig lite då kan jag tycka.

Vi är ju bara tre timmar efter Sverige nu eftersom vi för två veckor sedan ställde om till sommartid här och ni hemma i Sverige ställde om till vintertid i helgen som var. Det är väl helt okej egentligen nerör det mig väl inte så mycket men lite i alla fall. Jag väntar på paketet från Sverige det borde var här snart eftersom det den 20 oktober kom till Sao Paulo och det nu är den 26 oktober. Jag kan ju hoppas att det kommer någon gång i slutet av veckan.

Kommentarer

Anonym sa…
Lite kunskap om tidsskillnaden är att det NORMALT är 4 timmar mellan Brasilien(GMT-3 tim) och Sverige(GMT+1 tim).
Här nedan är en webblänk som med karta beskriver tidsonerna:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e7/Timezones2008.png

PoK MoFa

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning