Lyckliga Julia

Här lever jag på minimangos, gröna apelsiner och chokladtårta. Man kan lugnt säga att tårtorna här slår dem hemma. De är alltid chokladtårtor och dem smakar bättre än kladdkaka, då förstår ni nog hur goda dem är. Jag är ju på kalas minst en gång i veckan också så min mage växer garanterat och dt rä ju inte på grund av någon graviditet. För jag är ju inte Katrin Zy... precis.

Jag har fått ett nytt smeknamn. JU.... Det uttalas som "tjuuhuuu" här ty. Snart ska jag i väg på basketträning, vi får väl se hur det går denna soliga dag. Idga är jag himla glad på något konstigt sätt. Eller är det konstigt? Det är ju varmt jag har fina vänner här, jag har fina vänner hemma i Sverige. Min familj här är bra och min familj i Sverige är bäst, mycket bättre än så kan dte faktiskt inte bli.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning