Så under de här dagarna har det väl egentligen inte hänt så mycket men ändå otroligt mycket, kanske. Jag har tränat basket en del och det går väl bättre och bättre även om jag känner mig ganska lost när vi spelar. Sedan att man hoppar runt på olika positioner gör inte saken mycket lättare. Jag kan tänka mig att de andra tänker "är alla svenskar sådär puckade". De har ju påpekat ett antal gånger att jag är galen med tanke på att jag hoppar, sjunger och lär dem olika klappramsor och annat skoj. Jag känner mig som en liten unge ibland.

Igår var jag i alla fall på någon pub där dem spelade rock med två vänner till systern här som förtillfället är utbytesstudent i Tyskland. Det var väl kankse inte riktigt mig grej men det var väl bättre en att sitta hemma. Innan vi åkte satt vi ute på verandan och spelade gitarr och sjöng. Det kändes ungefär som i filmer man ser på tv:n , där allt är lyckligt och bra. Det var mysigt och jag saknar det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning