Helgen har varit hur rolig som helst. Lördagen drar jag till Bianka en stund för att sola och bada och sedan vidare till shoppingcentret. Där blir jag upphämtad av Sara med familj och vi äter på någon resturang sedan hem till Sara och vi är vakna hela natten och spelar in roliga filmer där vi klär ut oss. Hon är så lik mig så man kan ju lugnt säga att vi har väldigt roligt tillsammans aldrig en tråkig stund. Även om alla andra anser att vi är lite galna.

Söndag har vi varit hos en faster till Sara och blandat ridit. Det gör ju inte jag varje dag precis, men hästen var jättesnäll så det var skoj. Hela dagen spenderades i princip där men hem till Sara en kort stund på kvällen för att spela och sjunga och nu är jag hemma igen. Dock ställde jag mig på vågen idag och det var inte några kilo jag gått på mig, så nu får det bara bli kakor på helgen.

Kommentarer

Anonym sa…
Mer vild än tam. Det blir väl till att binda Julia när hon återvänder till lugna M-ås, eller ;-) ???
Är rumpan hel efter skumpan(-det) på hästen?
Finns det verkligen vågar i Brasilien som håller för tunga nordbor ?? hihihihi

PoK MoFa

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning