Jag har varit på femtonårskalas ihelgen. Det är ungefär lika stort som ett 50-årskalas här. Så jag pyntade mig med hawaihalsband, åt gott och drack goda drinkar. Det låter precis som utlandet enligt min mening inte nog med det så badade vi också. Visserligen i pool men 25 grader varmt ute och 28 i poolen är ju aldrig fel. Jag åkte dit klockan 12 och var tillbaka igen klockan 23 i mitt hem. Fast ja det var mycket skoj och jag hoppas tjejen med kalaset uppskattade festen.

Lördagen blev det bio på kvällen med Bianka och familjen som hon bodde hos förtillfället eftersom hennes "normala" familj var bortrest. Filmen vi såg var New Moon och när Edward kom gåendes skrek alla tjejer i biosalongen, kilarna med kanske vad vet jag. Sedan när Jacob slängde av sig tröjan blev skriken högre, men inte dog vi för det.

Jag flyttar ju snart också, jag både längtar och inte längtar. Jag vet att andra familjen rä helt underbar men frågan är om jag kan göra lika mycket saker där som här med tanke på att jag får göra nästan allt här för mamman här. Aja det löser sig nog får jag hoppas.

Dte är så mycket man vill skriva och berätta om men det fungerar liksom inte. Det skulle väl bli ungefär som nya testamentet gånger 2 om jag skulle skriva ner varenda liten detalj. För den delen har jag inte tiden till det heller man måste ju hinna med så mycket mer, jag är ju inte här för alltid (tyvärr).

Puss och kram alla där hemma, saknar er

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning