Dagarna här går himla fort och snart är det jul och Lucia. Man firar inte lucia här men jag får väl försöka dra med Sara på ett och hunden kanske. Men det svenska julsångerna får jag nog sjunga själv skulle jag kunna tänka mig.

Idag gick jag i alla fall upp vid klockan 7.00 för att gå med mamman hrä till klockan 8.00. Hon skämtade mest om det igår men jag sa att det var inga problem med att bli väckt för det har ju hänt många gånger nu. Jag har faktiskt blivit väckt 4 morgonar i rad. Dock av telefonsamtal de andra 3 gångerna. Jag känner mig ju rätt poppis även om ett av telefonsamtalen var fel nummer.

Jag har i alla fall fullt upp dagarna ut och dagarna in och det är fortfarande Bianka och sara som gäller mycket. De är otroligt bra vänner och vi kan prata om precis allt mellan himmel och jord. Sara säger hela tiden att jag lär henne så mycket saker samtidigt som alla säger att jag är galen. Så jag lär väl henne att vara galen, en galenSara? Hon gillade i alla fall min mor och far och sa till alla andra vänner här. Julias mamma och pappa är så roliga dem är som henne och jag vill prata med dem igen. Där ser man, men att familjen Wykman lever i ett dårhus är väl inte så svårt att lista ut, men hellre ett dårhus än ett striktfamiljehem.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning