Det har blivit ett lite stopp i att skriva här, men jag har haft så fruktansvärt mycket att göra hela tiden plus att jag inet haft internet vissa dagar.

Jag har i alla fall träffat många nya vänner och det är ju sommarlov också vilket gör det till ett stort plus. Vi är ett litet gäng som hänger tillsammans, tittar på film, äter mat, spelar basket och går på bio tillsammans. Det är mysigt. Så man kan säga att jag har varit upptagen med detta gänget men även varit upptagen med att träffa andra uttbytesstudenter i detta distrikt. Jag mår så otroligt bra just nu även om jag är väldigt nervös över att flytta till min andra familj, vilket sker på lördag. Det kommer nog blir bra det också, då kommer jag och Bianka bo nära varandra men även Kathrine och i Januari Sara också. Jag kommer ha nära till centrum dock lite längre bort från basketträningarna men jag kan behöva den extra lilla promenaden.

Nähe nu måste jag kila igen för nu ska jag iväg på churrhasco, livet leker helt enkelt.

För er som vill se mina nya vänner, checka facebook. Puss och kram

Kommentarer

Elin sa…
Vad kul för dig =)
Julia sa…
Ja :) jag hoppas ni har det jättebra där hemma också, saknar er.

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning