En sömnlösnatt. Jag är så himla nervös inför flytten idag att jag inte kunde sova inatt. Jag är nog mer nervös nu än vad jag var inför själv resan här. Nu är det nämligen annorlunda eftersom jag skaffat mig vänner här och så vidare när jag reste från Sverige visste jag ju om att det skulle vara jag mot Brasilien och att jag skulel vara tvungen att klara mig på egna ben. Jag tror i och för sig att det kommer att gå bra fast jag är ändå sjukt nervös. Tänk om mamman där inte gillar att jag går ut med mina vänner så mycket som jag faktiskt gör. I och för sig tror jag inte det är några problem eftersom hon jobbar så mycket, men ändå. Hela huvudet snurrar just nu. Jag gick och lade mig vid 2.30 i natt och har vaknat till och från hela tiden och sedan gic jag upp vid klockan 8.00 och mina ben skakar. Jag ska försöka sova lite till tänkte jag, hoppas alla ni där hemma har det bra och håll tummarna för mig. Jag vet ju inte när jag får internet igen heller.

Kommentarer

Anonym sa…
Don't worry! Everything became good in you new home as it has so fare. SMILE helps!
MoFa

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning