Jag är i full gång med packandet nu. Det är mycket saker men ändå är jag snart klar. Jag får ta det sista imorgon det blir lättare så. Frågan är vilka kläder jag ska packa ner nu och inte eftersom jag måste ha något att bära under dagen också. Jag ser framemot packandet mamman där är jättebra och rakt på sak, vilket jag gillar. Hon skulle ge mig en cykel också så jag sliper gå överallt det känns skönt eftersom det går lite fortare då. Bianka ringde och väckte mig klockan 9.00 och sa: "Har du inte gått upp än? Du ska jag komma till mig senare". Så upp och hoppa vad var jag gjorde och i natt har jag sovit riktigt bra eftersom nervösiteten har släppt lite med tanke på att jag sov i min andra familj i onsdags eftersom bröderna där tog studenten då. Det blev en lång natt med dans, musik och mcDonalds. Fulla dagar heltenkelt men inte dör jag av det inte, livet är ju skoj!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning