Jaha, då är det dags att mata ihop ett inlägg igen då. Så till att börja med kan jag ju berätta vad som händer i skolan. Dte blir ganska enkelt, INGET. Dock gjorde jag faktiskt fysik provet idag även att vi som är utbytesstudenter inte behöver göra det. Konstit nog så var det faktiskt skoj, tiden går lite fortare när man gör något. Jag läser ju böcker på lektionerna också, eftersom de tär tredje året för alla så sitter dem tysta och lyssnar fint på läraren, typ som i Sverige. Okej där tog jag väl i kanske dem pratar ganska mycket mer och det finns fortfarande elever som sover. Sovr man får man däremot skylla sig själv ifall någon målar tipex på ens naglar. Det har hänt en kille i klassen två gånger nu. Första gången var dock rätt skoj eftersom när han vaknade smetade ut allt i ansiktet, så ibland är skolan rätt skoj.

Jga var i alla fall på basket idag och imorgon ska jag spela fotboll med killarna som är utbytesstudenter. FOTBOLL FOTBOLL FOTBOLL det saknar jag. Jag minns inte när jag skrev sist men hur som helst är helgerna mycket roliga med fest och göra vad man vill. Imorgon ska jag sova hos Sara också, skoj skoj.

Kommentarer

Anonym sa…
HEJ JULIA.
Kul att du är på banan igen. Apropå fotboll - Bollen är rund, så livet går vidare.
Nu är sportlovet slut. Här har snön börjat smälta.
M+P+A har varit på Vbg-besök denna helgen.
Hälsn. MoFa

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning