Sitter just nu i Sao Paulo en av vardbroderna har ska flytta hit om nagra veckor sa vi letar boende och sa. Dte regnar i Sao Paulo idag men jag kanner inte att jag behover sa mycket mer sol fortillfallet. Jag vte att for er hemma i Sverige later det ganska konstigt. Saklart skulel jag inte tacka nej till mer sol men det ar liksom inget maste jagoch solen lever ju tillsammans. Tro dte elelr ej men jag saknar hostkladerna, snyggt mode helt enkelt. Jag alskar solen och varmen men saknar modet i hostklderna.

Igar var jag inne pa Zara (ja, dem har den affaren har). De har till och med vinterjackor dar det kandes ju lite lustigt med varmen som ar har menar jag. Men jag kande mig anda hemma med europamodet som befann sig dar. Nog om Europa.

Livet leker har och det ar karneval iveckan som kommer vilket innebar mycket fest. Forra helgen var jag, Bianka och manga andra utbytesstudenter ute pa klubben 727 aven Sara var dar. Hon jag umgas med mycket har. Jag har akt pa en rejal forkylning ocksa sa snart har jag val hostat upp lungorna. Sa jag dricker hostmedicin nu sa jag borjar repa mig lite i alla fall. Har hostat konstant i tre dagar snart. Aja det var val lite fran andra sidan.

Puss och kram mina nara och kara

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning