Födelsedag

Igår firade jag min födelsedag med familjen och vännerna här. Grillfest blev det och jag hade 15 kompisar här. Det blev otroligt lyckat och jag fick massa fina presenter. Jag blev nästan lite rörd eftersom jag inte räknat att med att min födelsedag skulle firas så mycket här eftersom jag bara är en utbytesstudent och en främling egentligen. Jag fick egentligen inte så mycket saker men här känns allt så otroligt uppskattat och jag var mest glad att alla jag bjöd faktiskt kunde komma.

Ikväll ska jag fira en kompis födelsedag här och efter det ska jag ut och fira min egen. För vid 12-slaget är jag 19 år :)

Kommentarer

Anonym sa…
Grattis till sista "tonåret". Kul att ditt födelsdagsparty blev lyckat.
Pok från MoFa
Anonym sa…
Grattis Julia på din 19-årsdag - Vi glädjer oss så åt att höra att dom tar så väl hand om dig och att du blir så firad. Du är värd det bästa för du är en toppentjej.
Vi älskar dig!
PoK från MoMo
Ella sa…
Grattis Lilla Hjärtat ! Kul att din dag blev så lyckad i Brasilien med:) tänker på dig ! Pusss!

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning