Så då var det helg igen. Denna blogg har blivit lite mer som en helg blogg. Jga är väl inte Blondinbella eller Kenza helt enkelt. Jag skriver mer när jag känner för det och när jag har tid.

I går var vi i alla fall ute och vi ska ut idag också. Mamman här är i Sao Paulo så det är bara jag och brodern hemma plus att jag har två kompisar här över helgen. En tysktjej och en estonisktjej, det är skoj. Vi gjorde pankakor idag, för er kanske det inte låter så speciellt men för mig var det det eftersom jag inte har ätit det sedan jag lämnade Sverige. Det vill säga 7 månader sedan. Jag såg att vi har ingredienser för potatisgratäng också, så det måste göras det också. För den rätten är ju inte att leka med precis. Nu blev det lite mycket mat här känner jag, det var ju inte mening men lite mattina dör väl ingen av.

I veckan drog ajg med den Australienska tjejen till basketträningen det var roligt. Hon är skoj tjej. Alla vi utbytesstudenter har börjat hänga rätt mycket nu och jag älskar det även att vi alla är från olika delar av världen har vi så mycket gemensamt. Jag vet redan nu att detta kommer att vara det bästa året i mitt liv hittils. Jag lever, jag mår bra och jag älskar att vara här. Vad mer kan man begära? (lite nära och kära från Sverige kankse)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning