Jag borjar med att saga Grattis till bade Agnes och morfar till deras fodelsedagar som var den 29 april och den 30 april.

Jag sitter i Tres Lagoas hos en "ny familj" igen. de ar trevliga for forsta gangen ar det tjejer i familj, tva desutom och inga pojkar. Ska stanna har tillpa lordag eftersom alla utbytesstudenter i distriktet har har akt hit for att uttova en talang show tillsammans och bara har allmant kul.

Jag alskar utbytesstudenterna, alla art sa himla skojiga aven om jag dock gillar dem som bor narmare Araçatuba och som ajg faktiskt hanger med mer. De ar lite mer galna sa som jag typ. De hoppar, dansar sjunger jagar varandra och ar bara allmant irreterande, pa ett bra satt.

Sa imorgon (idag svensktid) ska allihopa utbytesstudenterna aka till en range och grilla spela fotboll och bada. Det ar fortfarande typ 30 grader har och ibland mer. Nar det ar mer dor jag typ av svettanfall, men jag overlever. Det ar ju snart vinter har, det vill saga 20 grader vilket aven ar kallt for mig nu. Sa man far val passa pa antar jag.

Jag vet inte hur jag ska klara mig utan alla dessa underbara nya personliheter som jag ahr stott pa detta aret. Jag kommer resa bade till Estland, Tyskland, Frankrike, Australien, Candada och Ungern och sist men absolut inte minst Brasilien och sakert annu fler lander om jag far bestamma.

Det kanns sa jakla coolt att saga att jag har vanner over hela varlden!

Kommentarer

Anonym sa…
Ha det bäst Julia. Det här året har varit och är ett äventyr för dig och det känns så roligt att höra att du uppskattar allt som du får vara med om. Givetvis längtar vi efter dig och önskar dig hjärtligt välkommen hem också. Då blir det spännande att höra dig berätta om alla dina upplevelser.
PoK från mormor o morfar
Anonym sa…
Vilket äventyr du har darling, ser fram imot och sitta och lyssna på allt du har varit med om sen !:)
Saknar dig otroligt mkt hjärtat ! Hoppas du kommer hem snart:)
Puss och Kram Ella
Julia sa…
Saknar er också. Ni kommer få sitta läääänge och lyssna, haha :)

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning