Usch, den här fredagen har varit tråkig. Jag har liksom inte haft något att göra. Så ajg har sysselsatt mig med sådant som att vika ihop kläderna fint i garderoben och sorterat skor och annat sådant där skoj, som bara är vardag. Jag ahr dock varit ute och cyklat och sprungit. Det var skönt det ger en lite avsläppning på något sätt. Jag känner mig lite sjuk också kan inte äta någonting för då måste jag springa på toan. Vet inte riktigt vad det kan vara det började igår. jag tror det är möjlken jag drack. jag vet ju att min mage inte mår bra av den. Fast vad sjutton är oboyen god då är det ju klart man dricker, sen får man ju skylla sig själv efteråt. Aja, nu ska jag inte ligga här och klaga mer, jag funderar starkt på att laga mat till mig och brodern här. Han sover dock förtillfället och mamman drog i väg till Sao Paulo. Sara skulle ringa mig också men det ser inet så ljust ut förtillfället. det börjar föresten bli kallt nu det är väl cirka 22 grader nu ikväll kanske. Det är faktiskt kallt för mig också nu även om jag i Sverige skulle tycka att det skulle vara den bästa sommar temeraturan för en kväll.

Bianka kommer i alla fall och ska sova här ikväll, så det kommer att bli skoj. I morgon kommer bli en rolig dag med födelsedagskalas och utgång. Så det ser jag framemot. Fast det är ju också så att man behöver de här tråkiga dagarna för att sedan får de roliga. Inte dör man ju av dem heller man blir ju bara lyckligare av dem och imorgon börjar ju ändå ett nytt liv eller redan nästa minut faktiskt.

Nu ska jag ta det lugnt och titta webbtv. Puss och hej mina nära och kära

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning