Allt är genast mycket bättre idag. Jag har dock varit hemma ifrån skola eftersom jag inte fick i mig mer än ett glas cola och juice igår. Brodern här hjälpte mig lite och gav mig Cola och någon medicin så pratade jag med mamman också och konstigt nog kändes allt genast lite bättre.

Har inte ätit så mycket idag heller men har i alla fall fått i mig lite mat så jag börjar sakta men säkert gå tillbaka till mit vanliga jag. Jag hade velat gått på idrottslektionen idag men vill inet kroppen så vill den inte, det är ju inte så mycket att göra åt.

Jag funderar i alla fall på att gå ner och sola lite eftersom det är klarblå himmel och varmt, men vi får väl se.

Nästintill alla utbytesstudenterna här har dragit i väg till Amazonas utom Bianka men hon har istället dragit till en kompis. Så den här veckan är det inte många vänner hemma. Jag funderar därför på att dra till Birigui till Valerie och Avely eller så stannar jag väl här med Sara. Idag blir det nog inte så mycket gjort. Har i alla fall har i alla fall varit lite duktigt och skrivit en del på min presentation som jag ska ha innan jag drar tillbaka till Sverige.

Kommentarer

Anonym sa…
Skönt att höra att du känner dig bättre. Förståndigt av dig att låta kroppen bestämma och inte börja med ansträngande grejer så nära inpå magsjukan. Här är ganska fint väder idag och runt 9 grader. Det kommer säkert att bli fint här också tills du är tillbaka i Sverige. Sköt om dig och ha en fortsatt fin dag.
PoK från mormor o morfar

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning